Funderingar

Inatt kunde inte jag sova.. Först vakna Filip så då hämta jag han och la hos oss, sen vakna Gabriel så då  fick han oxå sova hos oss.. och så fick Fredrik larm och efter det kunde jag inte somna...  Har ändå varit ganska pigg ända, piggare än igår tom :-) Skönt!!

Nu har vi kalasat klart.. Fredrik ville inte ha nåt kalas så jag sa att de som ville fick komma på lite fika och alla i hela släkten kom,, he he! Jag tycker det är mysigt att träffas,, tyvärr hinner man ju inte prata så myckte när man ska fixa med fikat och så men det är mys att bara ha alla här!!

Har funderat på det här med bloggande, vad man skriver om i en blogg.. jag tycker att man ska få kunna skriva personliga tankar och funderingar men då blir det ju bara fel. Som t ex i en prinsessas blogg hade hon skrivit att hon var arg på sin man för att inte han gick upp på morgonen när han lovat det ( det problemet har ju inte jag ;-)) Puss älskling<3) men då i alla fall när hon skrev det så var det massa folk som blev arga på henne... men då skrev mammaBecka något jättebra, man är ju en människa med känslor inte bar en maskin som skriver och skriver,,, Sååå himla perfekt skrivet tycker jag!

Håå nu kom jag på att jag glömde fråga Ida om lite greyer med bloggen... ni får komma hit en kväll å äta så kan vi kolla på det Ida :-) Är så länge sen vi hade mys med lillebror och Ida,, saknar!!!

Jag har kommit på en sak.. att jag är trött på att bjuda hit folk hela tiden när man aldrig blir bortbjudna tillbaka... undra om det är för att vi har tre barn eller för att vi är ett tråkigt sällskap!? He he,, ja det kan man ju fundera på! Är ju i alla fall så att tillslut tröttnar man..

Imorgon ska jag till Skövde och träffa min älskade barndomskompis Carro!!!! LÄNGTAR!!! Och så ska jag kolla in rean lite oxå :-)

Nu ska Fredrik köra tillbaka granen... så det blir lite stämning på jobbet igen ;-)

Ha en bra kväll allesammans,, kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0