Ganska pigg

Idag är första dagen på jag vet inte när som jag känner mej relativt pigg... såå skönt! Har greyat lite här hemma idag, dammsugit och tvättar, har bakat lite inför imorgon då min käre sambo fyller år <3 Ikväll blir det tacos och jag hoppas att vi kommer se på nån film för det har inte blivit av nån av kvällarna hittills...

Tänkte ju lägga upp lite kort från jul och så men jag hittar inga bra kort... Vi måste köpa en ny digitalkamera.. för det kan väl inte bero på den som tar korten!? Hmmm!

Filip och Fredrik är ute och spelar fotboll så nu vill gabriel oxå gå ut.. okej då,, tjatar du så ;-)

Jacob och Jesper sitter uppe och bygger med lego!

Nu ska jag ta på en gallskrikande Gabriel..... TÅLAMOD!!!!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Åhhh, kära vännen! Att du alltid ska fresta med tacos!!!:-)

Hahaha!!!

kram

2008-12-27 @ 20:42:09
URL: http://frusigoldson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0