Shoppat :-)

Jaha ja så då har den här dagen försvunnit... åkte ju till Skövde imorse. Först gick jag med Fredrik och småttingarna på stan en sväng för att leta kläder till fredrik,, gissa hur mycket han har köpt idag? INGENTING!! Men jag har shoppat :-) En tröja på sisters och så blev det ganska mycket på gina.. när jag stod i kassan såg jag en svart klänning som jag inte orka prova men jag hoppas hoppas att den är bra ändå.... Sen mötte jag upp Carro och vi skulle luncha.. tillslut bestämde vi oss vart vi skulle äta, kommer inte ihåg vad det heter men gott var det.. Mysigt att ses och prata av sig!!! Vi har känt varandra hela livet så även fast man bara ses några gånger om året så känner man varandra utan och innan! Nu bor Carro i Spanien och jag viller jättegärna åka å hälsa på henne i vår.. nån som vill följa med?!
Innan vi åkte hem så åkte jag och familjen till MAXI och handla inför nyår!!

Jacob har lekt med Jesper hela dagen,, de har lekt i flera dagar i rad nu men de vill leka och leker bra så då går det ju bra :-) Jag tänker att de borde tröttna på varandra men Jacob har i alla fall inte tröttnat :-) Och det har nog inte Jesper heller för ringer inte den ena kl 10 så gör den andre det :-) Kul när de har kul ihop!!

Imorgon ska vi förbereda med bord och så inför nyår och så ska jag försöka komma ut och gå och så måste jag faktiskt sola oxå, det är jättelänge sen sist!

Nu ska jag fixa kvällsmat!

Kramiz!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Lätt att jag följer med till Spanien. :P

2008-12-30 @ 09:50:36
URL: http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0