Shopping & god mat

Då var snart denna dagen slut då.. På em tog jag och Fredrik och småttingarna oss en promenad.. Är 50-70% i färg oc h inredningsaffären på torget så vi shoppa lite där :-) Sen blev det en sväng till sportaffären och där hitta jag en puma t-shirt till Jacob :-) och sen blev det ICA och på hemvägen hem och hobby :-)

Barnen lekte brottning en stund när vi kom hem och sen fick de äta kvällsmat och lägga sig.. Så laga jag och Fredrik mat och åt alldeles själva i lugn och ro,, det var inte igår!! Det var skönt att bara få äta och ta det lugnt.. blev hasselbackspotatis och fläskfile och rosépepparsås.. mumms!!!

Nu har vi bara slappat och kollat på tv! Blir nog en tidig kväll,, kanske ska börja läsa lite i en ny bok jag köpte igår.. vi får se!

Nyårsafton imorgon då.. jag ska börja min dag med en promenad!!
Nattikram!

Kommentarer
Postat av: Malin

GOTT NYTT ÅR på er,

hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram M

2008-12-31 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0