Fredag kväll

Nu är jag nyss hemkommen från Lager 157, så himla roligt att åka iväg bara jag o brorsorna! Har haft en riktigt bra och trevlig dag,, det får vi göra om! Fanns tyvärr inte så jättemycket på lager men lite basic kläder blev det.. och till Jacob blev det ny skiddress och handskar o lite julklappar till barnen, kom på att jag kunde köpt mer för mamma ska ju oxå ge dom.. aja får bli en sväng på stan snart :-)

Ikväll blir det pizza och tv:n... får väl se om det blir Idol eller om jag kan få min käre smabo till att vi kan kolla på mamma mia :-)

FredagsmysKram!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Mamma mia mamma mia :) hälsa honom från mig och säg att ni MÅSTE se den ;) men idol duger ju det med! Kram på dig

2008-11-21 @ 19:38:19
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0