Kväll

Nu har jag skickat in min uppgift 1 b,, jag kände bara att nää nu får den va bra.. man kan ju ändå utveckla den sen om det behövs! Orka inte se den mer just nu så då kan jag lägga den åt sidan på ett tag i alla fall!

Jag o barnen har varit på vernissage, det var fint! jacob var inte som han brukar utan väldigt lugn vilket bevisar att han är lite matt, han får nog va hemma imorgon oxå å skämmas bort lite av mormor :-9 Ska in till Emilia imorgon så vi kommer igång med våran stora uppsats, vi är båda sånna att vi vill komma igång och få mycket gjort så att vi kan få det avklarat och njuta av ledigheten sen vid jul, förhoppningsvis!! Karoline är hemma med en febrig maja så imorgon får vi jobba utan henne men vi får väl ha henne på andra sidan tråden :-)

Ska köpa lite presenter till barnen imorgon me tänkte jag, eller mamma ska köpa och jag ska välja vad barnen ska få :-) hoppas att jag hittar nåt till filip.. blir väl kläder... leksaker har vi ju en del innan.....

Inatt kommer min älskling hem! Trevligt! Kommer ju sova då men imorgon kväll är det fredagsmys som gäller.. jag måste nog köpa lite chips på maxi imorgon,, he he! Eller inte, typ alla mina jenas är för små..... urk för det! jag hatar att inte ha några bra kläder!!!!!!!

Nu ska jag sova,, natti å kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0