Röda fina rosor

Nu ikväll när jag och barnen kom hem möttes jag av röda fina rosor och ett gulligt kort på köksbordet, de var från min älskade älskling! TACK!!    Han ringde mej på lunchen idag och berätta att han var tvungen att åka iväg å jobba och laga en maskin... så dagen blev inte riktigt som det var tänkt men allt löser sig! Även om det kändes som att jag skulle börja gråta just då... Barnen fick ju va på förskolan 6:45-17:30... det är inte humant! Jag vet att vi gör allt för att de ska få bra tider och fixar å trixar så en sån här dag gör inget men ändå hade jag såååå dåligt samvete! Kan ju tillägga att både Gabriel och Filip redan sover.. de somna 18:15.... Jag och Jacob sitter här i soffan å myser, dricker glögg och tittar på Bolibompa och hmm ja jag bloggar ;-) Måste ju hinna me det oxå,, he he ;-)

Grattis till Ulrik på födelsedagen!

Idag har min stora kille som snart fyller 6 år.. tappat sin första tand!! Så den ska läggas i vatten så får vi se om tandfen hittar hit inatt :-)

Jag och Sofia messa lite förut och "prata" lite om nyår, känns bra att vi kommer in i våra vanliga planeringstraditioner.. he he! Vi tycker om att planera hon och jag, men hon har lugnat sig nu när hon har vart mammaledig, tur att hon börjar jobba snart så att hon kanske mer planerande igen, precis som jag! Vi får prata mer om nyår på lördag,, längtar!! Ska bli så kul att träffas alla tre familjerna igen!

Nä om jag skulle ta tag i livet nu då.. ringa mamma och se om hon har hunnit läsa mitt arbete så jag kan få lite respons, det tycker jag är skönt att få så jag vet om jag är på rätt spår!

Ha en bra kväll,, kram!


Kommentarer
Postat av: Ulrik

Tackar :)

2008-11-26 @ 19:22:31
URL: http://www.ubrandt.com
Postat av: Emilia

Åh vilken gullig kille du har :)

Ses imorgon vännen!!

Stor KRAM

2008-11-26 @ 20:19:15
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0