Lördag

Då var det helg igen,, gött!
Igår kväll var Johan, Sofia o Linus här.. det var jättetrevligt å självklart åt vi tacos, vad vore en helg utan tacos?! När alla barnen somnat så spelade vi TP, mycket svåra frågor tycker jag! Vi behöver ju inte nämna vilka som vann.... men kul hade vi :-)

Nu är jag klar med mina uppgifter i skolan tills nästa vecka.. känns skönt men jag känner mig ändå inte helt till freds, man vet ju inte vad lärarna förväntar sig. Jag är nöjd men är dom det?!

Nu äter Gabriel och Filip "nan"... Filip har börjat att snattra så himla mycket, det är jättekul. Det är såå himla sött de här första riktiga orden och när han sätter ihop två ord..

Nu ska jag laga lite spagetti o köttfärsås, övriga familjens favoritmat.... inte min men är de glada så är jag glad :-D

Blåser väldigt ute idag men det vore skönt att komma ut på en proemand sen..

Kramilkram å ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0