Torsdag

Torsdag ja, och det säger väl allt!! Jag är inte så förtjust i torsdagar och än mindre söndagar..... men men det är ju egentligen bara ett namn på en dag men det är väl en fix tanke jag har,,,, hi hi!

Har vart i skolan idag och haft grupparbete, det gick bra, tog ju inte hela dagen i alla fall så efter det var jag och min älskling ute å åt lunch i Skövde och sen åkte vi hem å han åkte å jobba igen å jag har städat lite för det kommer jag inte hinna i helgen! Skönt att ha det gjort oxå... luktar så gott och fräscht när man har torkat golven.. ja för de som känner mej vet ju att städa då ingår det, dammsuger det är sånt man (jag) gör varje dag.... ;-) varannan kanske det är nu... kanske skrev jag!

Ska hämta barnen nu strax så får vi se vad som händer i em... hälsa på kusinerna kanske..

Kramkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0