Trött tröttare tröttast

Idag är jag så ofantligt trött och har ont i huvudet.. var fullt upp i skolan, även om det bara är att sitta å lyssna å kan det va rätt jobbigt! Sov inte bra inatt! Både Gabriel och Filip var vakna några gånger var...

Hoo nu spelar jacob och hans kompis musik... två olika låtar, SAMTIDIGT och väldigt högt.... Markolio och byggare bob... hmmm vilken blandning men bättre än hård rock :-D

Imorgon ska vi granska ;-) läroplanerna så då behöver man va pigg.... Jag och Emilia skulle gå på bio men hade glömt att min kära sambo ska spela bowling så jag hoppas att Emilia kan nån kväll nästa vecka istället!

Nu står maten i ugnen, lasange blir det idag! Mumms! Tycker i alla fall jag, olika vad familjen tycker...
Fredrik och Gabriel är på gympa, mysigt för dom!
Nu tänkte jag maila in mitt och Emilias arbete så vi kan lämna det bakom oss... förhoppningsvis i alla fall! Det återstår att se, svårt att veta vad lärarna är ute efter men jag och Emilia resonerade som så här att vi är nöjda och då lämnar vi in det och ser vad lärarna säger!

KramKram från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0