Fullspäckad dag

Söndagen har varit fullspäckad!

Började fm med en mysig fika hos Polly med familj!! Hon hade vuxit och är såå söt lilla snuttan! Jag fick snosa lite och sen somna hon på min arm :-) Härligt att vi äntligen kunde ses!!

Efter det var det cykelhjälms och skor jakt.. hooo säger jag bara.. men tillslut hitta vi hjälmar! Skor köper vi på onsdag tänkte jag.. tror det har kommit in lite mer då och att det inte är såå mycket folk och förhoppningsvis är jag piggare! Jag har varit grymt trött idag... barnen oxå.. fattas några timmars sömn i helgen!

Har även hunnit med ett kalas hos min svåger som fyller år idag! GRATTIS!!!

Gabriel somna i bilen hem kl 18.. sen var jag ju tvungen att ligga hos honom så att han verkligen somna om.. he he och då somna jag med... som sagt trött trött trött.. jag har börjat äta allergi medicin så jag tror att det delvis beror på den!

Dax att ladda batterierna för en ny vecka,, men det är ju en kort vecka,, skönt!

**kram**

Kommentarer
Postat av: Malin Lindström

Hej vännen!

Sitter och kollar in sommarsemestern och funderar på vart vi ska åka. Var sååå inställd på Västkusten och Danmark men nu blev jag lite sugen på Värmland,,, Vad tror du om denna? Har ni varit där? Vad är era planer, ge mig lite tips och idéer!!! Vore ju också superkul om vi kunde få ihop det i sommar igen och ställa upp våra vagnar bredvid varandra ;-) även om vi ses i Sthlm!

http://www.sommarvik.se/alias/index.html

Kram, kram!

2009-04-27 @ 21:52:59
Postat av: marica

Jag har ju vart lite inne på Österlen men jag vet inte... Värmland har oxå funnits i mina tankar.. jag åker vart som helst bara det är SOL :-) Hi Hi!

Vi har aldrig varit där!

För barnen är det självklart att vi ska campa med er så vi får väl kolla upp lite! Vilka veckor har ni tänkt att va iväg? Och så får vi boka in sthlm hos er men det kan vi ju ta längre fram i augusti oxå...

Ser fram emot ännu en sommar tillsammans med er :-)

KRAM

2009-04-28 @ 16:18:57
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0