Min dag

25 april betyder att det är MIN dag!! Jag fyller äntligen år!! Blev väckt med sång, frukost på sängen och paket från Gabriel. Världens finaste halsband som han hade gjort!!!

På fm har jag och min svägerska Ida varit i Skövde och shoppat,, helt själva!! Blev två 3/4 jeans och en top. 
Ikväll är vi bjudna på mat hos Fredriks föräldrar så nu har jag legat i solstolen och bara njutit!!
 
Igår var det kalas med min familj, jag bjöd på pastasallad och en chokladkaka med glasyr och strössel på till dessert!
Vad fick jag då... Jo...

Platt-tång
Fruktskål
Pengar
Kläder (som jag köpt själv)
DVD filmer
CD skiva
Presentkort att göra naglar
Nagelfil och annat bra
Två skålar
Två tallrikar som jag samlar på
Halsband
Läppglans

Mycket bra presenter!!!

Perfekt i dagarna två!

TACK för alla grattismess till min mobil! Ni är underbara!!!

KRAM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0