Finns att göra

NU har jag satt mej i soffan och läst morgontidningen.. hmm har vart fullt upp idag med andra ord :-)
Jobbat - hämtat Jacob - hämtat Christofer - hämtat Gabriel och Filip - fixat mellanmål - bakat the kakor - haft Annica och barnen här en stund,, mysigt - lagat mat ((och under tiden när det ringde typ tvåhundra samtal så smet småttingarna in och åt risifrutti *grrr* - städat kylskåpet och frysen - duschat och nattat barnen - pratat med Fredrik - pratat med mamma - plockat ur diskmaskinen     Ja det går i ett :-)

Jag och barnen är själva i veckan för våran älskling är ute på jobb,, men det går bra här hemma.. barnen är mer samarbetsvilliga när jag är själv med dom,, de städa till och med sina rum idag utan att jag sa att de skulle det :-)

Men vi saknar våran älsklingspappa/sambo såklart <3 <3 <3 Filip skrapa i armen förut och hela världen rasa samman,, men när han fått ringa och prata med pappsen så försvann det onda **sötnos**

Nu får jag nog snart bädda ner mej själv oxå känns det som,, natti natti å kram

  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att di inte är sysslolös;-)

2009-08-18 @ 09:02:54
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: ylvisen

2009-08-18 @ 13:43:28
Postat av: ylvisen

Låter som hemma här ungefär, herre gud va det går ibland. Klart att det är jobbigt att vara själv men på ett vis får man köra sitt eget race och det går väldigt bra det med!



kram

2009-08-18 @ 13:44:49
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Sthlm-Malin

Jo, visst finns det att göra när man har tre barn och hus ;-)

Har precis mailat dig :-)

Kram och tänker på dig!

2009-08-18 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0