Matt

Idag har jag jobbat och sen var jag rätt så matt efter att ha hämtat hem barnen som leker med kompisar.. jag satt på altanen och kände att jag orkar göra abslout ingenting... men det övergick snart i att dammsuga hela huset som var fullt med grus och slänga i och ur några maskiner tvätt ;-) Promenad med Filip,, lämna Gabriel hos Åke och hämta Tuva-Li på hennes dagis.. nu sitter jag här igen men vilken tur att det är dax att planera kvällsmaten :-) Japp man är inte direkt sysslolös.. tänkte baka plommonpaj men det får nog bli imorgon då det trots allt är fredag :-) Sista lediga dagen den här sommaren,, sen börjar skolan på måndag men det känns bra,, nästan så att jag längtar lite i alla fall!! Roliga kurser,, vfu och framför allt träffa alla ((eller i alla fall många av dom är underbara)) underbara klasskompisar,, speciellt min Emilia!!

Tjoff Tjoff som Fredriks bror säger. . . bäst att ta tag i livet :-)

---Kram---

 

Kommentarer
Postat av: Sthlm-Malin

Hoppas du gillar plommonpajen, min familj älskar den, mums!!!



Nu vankas det kålpudding här, också smaskens tycker min familj :-)



Mailar dig ikväll.

Kram

2009-08-27 @ 17:26:58
Postat av: bekka

Hafft en bra dag?

2009-08-27 @ 17:52:27
URL: http://rebeckarannali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lucas vill gärna leka med Gabriel nån dag me:-)

2009-08-27 @ 20:19:56
Postat av: Maddo

Jag börjar skolan på tisdag! :)

2009-08-27 @ 23:01:33
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0