Njuter

Njuter av lugnet och tystnaden,, kan verkligen tycka att det är skönt att bara höra ljudet från datorn,, skönt att bara vara!!Mina små söta gossar söver och min sambo ja han är ute på äventyr!!

Huvudvärken har blivit bättre men trycket sitter där fortfarande... verkligen gulligt av min kära sambo att han tog barnen så att jag kunde vila,, kanske gick över lite för att jag kunde vila och ta en tablett i tid!! Det är väl så enkelt att jag borde inse att jag har verkligen världens bästa blivande man... Han ställer verkligen upp till tusen procent på oss,, sin familj,, vi är viktigast för honom och det värmer mitt hjärta!

Är inne i mina bröllopstankar.. mycket är ju redan klart i min planering.. men en sak jag funderar mycket på är vilka bjuder man!? En del är ju självklara men sen har man ju kompisar som man bara pratar med då och då... en del kompisar pratar man bara med då och då men ändå ligger de en väldigt varmt om hjärtat att det är självklart att de ska bjudas.. hmm ja det tåls att funderas på... jag vet inte hur många inbjudningslistor jag har lyckats knåpa ner under de här tre åren,, he he!!

Ska väl plocka i och ur tvättmaskinen och skriva ut kurs-pm... bäst att börja planera inför skolstarten nästa vecka :-)

**Kram**

 

Kommentarer
Postat av: Malin

När ska ni gifta er??

Själv lär jag nog aldrig gifta mig ;o)

Gött det är bättre med huvudet jag kan oxå vara sån som älskar när det bara är tyst ibland.Så himla skönt!!

Kram Malin

2009-08-27 @ 09:09:53
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: marica

Tanken är att vi ska gifta oss nästa år.. men vi har inte börjar planera än... det är bara i mitt huvude som allt är planerat o klart,, he he... :-)

2009-08-27 @ 13:25:55
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Jag vill gifta mig på en strand i Karribien eller Thailand. Barfota i en vit klänning :) Ensamma - eller med de allra allra närmaste där :)



Och sen ha fest hemma - jag tycker att bröllop är så mycket för "alla andra" än för paret som gifter sig och så... eller jag kanske är ute och cyklar? :)



Psssssssst - Icke gravid - bara illamående så in i attan ändå :)



Kramis Carro

2009-08-27 @ 14:30:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0