Skövde

Jag,, Gabriel och Filip har varit i Skövde idag :-) Blev en lång men väldigt trevlig och bra dag!!
Först var vi hos min goa" vän Anna som har en liten Liam.. så jag fick snosa och gosa med världens sötaste bebis <3 Anna berättade att hon och Sami ska gifta sig nästa sommar så nu har vi ju massa gemensamt att planera :-)

Lunchen intog vi hos pappa/morfar i simsjön.. tacos.. mumms mumms :-) Tack så jätte mycket för maten pappa!

Tog en sväng till mamma men hon var inte hemma.. så då åkte vi till maxi och handla lite och på en kvart hann jag shoppa lite på gina ;-)

Efter det åkte vi till lillebror och Ida och Ida var så snäll så hon klippte oss,, Tack för det!!

Som sagt.. en lång dag i Skövde blev det men mycket har vi hunnit med och dagen har varit bra!

Jacob och Fredrik har greyat här hemma.. målat grunden på vårat hus,, blir jätte jätte fint!! Kul!


Måste säga att jag blir himla glad när man kommenterar på min blogg :-) Blev väldigt glad för din kommentar Elin! Blir väldigt glad för alla som kommenterar men ni andra är trogna med kommentarer och det värmer varje gång <3 <3 <3

Hepp.. dax att sova snart kanske.. Natti å Kram!!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysigt med bebisgos:-)



Ska ni gå på gympan i år?



Kram

2009-08-31 @ 11:04:29
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: Malin

Härligt med lite mys. =o)

Ja det är alltid kul med lite komentarer på bloggen det är ju alltid uppskattat. =o)

Men många är dåliga på att lämna fotspår efter sig oxå...fniss...



Skönt att det gick bra i skolan oxå, är du taggad nu då??

Kram Malin

2009-08-31 @ 19:36:06
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Visst är det skoj med kommentarer :)



Man behöver ju inte kommentera allt, men det är alltid skoj - tack! :D



Har runt 400 läsare varje dag och folk är urdåliga på att kommentera och bara "snokar" runt - fattar inte varför man orkar snoka men aldrig säga hej - är det så intressant att läsa så borde man väl kunna skriva något? :)



Kram kram!

2009-09-03 @ 21:22:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0