En dag till...

Imorse var jag nere och tog massa blodprover,, var hos läkaren igår.. De kommer troligtvis inte hitta något på proverna heller men det som är så skönt med personalen på hc är ändå att de bryr sig och tar mig på allvar! Tisdag idag.. 18:e dagen med huvudvärk... det är sådär spännande...

Försöker ha ett mål uppsatt varje dag och idag är det att umgås med familjen och familjen Bädicker i pulkabacken,, man får ju passa på när det är snö och kallt!

Ibland kan jag känna ångest att jag bara gör sånt jag orkar och tycker är kul men det är ett steg i tappningen att komma tillbaka säger de som vet!

Kunde inte sova inatt... ligger och grubblar på allt och ingenting och blir ännu mer stressad över att jag inte kan sova..

Det känns jobbigt idag men luft,, mys och massage ska förhoppningsvis göra dagen bättre


(google bild)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så klokt av dig att bara göra saker som du tycker är kul o orkar... det är förmodligen precis rätt väg att bli bättre på!



Hoppas ni får en mysig dag, du ska se att luft, mys o massage kommer göra susen!!

Kraaam <3

2009-12-29 @ 10:31:52
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Marica

Ja känna bra att jag lyssnar på vad de säger men... att bli ordinerad att gå ut på stan o fika o sånt hör ju inte till vanligheterna men om några veckor så rullar ju allt på igen så det är säkert klokt att ta en sak i taget! Kram vännen!

2009-12-29 @ 10:35:05
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Maddo

Sanna Ehdin säger: Gör mer av det du är bra på och tycker om och mindre av det du inte tycker om. Tänk så mycket roligare det känns för de som verkligen får träffa dig och umgås med dig: De vet att du verkligen vill träffa dem och inte gör det för att du vill vara till lags! :)



Ang. klockan så finns det många olika varianter, av den och det är nog värt att kolla på innehållet före pris tror jag. Kramar i massor!

2009-12-29 @ 10:49:11
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Rebecca

Ha inte dåligt samvete över att du tar det lugnt! Passa på nu när du kan utan att det stör annat. Din kropp behöver göra just ingenting. Ett mål per dag är bra, men det får inte kännas ångestfyllt! Det är ingen som dömer dig om du väljer att ligga i soffan och kolla på TV/vila/sova en hel dag medan Fredrik gör grejer med barnen. Ta hand om dig så tar vi en fika hos mig nästa år! Kram grannen

2009-12-29 @ 11:31:43
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Hoppas att du blir piggare och piggare! :)



Har du hört något från proverna som har tagits? Ingenting om vad det är som spökar? :(



Kramis!

2010-01-04 @ 21:41:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0