Mysdag på landet

Idag har jag och familjen varit ute hos familjen Bädicker (de bor på landet, så det är en helt ny värld för oss vilket jag tycker är positivt!!) Vi började med att gå till en pulkabacke och efter en stund gick jag och Kristin hem så gav hon mig massage! Såå skönt och avkopplande! Efter det fick vi god lunch så det har verkligen varit lyx,, mys och vi har blivit så bortskämda! Barnen (deras grabbar är sex och elva år) leker kanon så det är perfekt! Nu när vi skulle åka hem var Filip hysteriskt arg och ville stanna kvar och leka med vovven :) Tur att vi snart ska tillbaka :)
TACK för en underbar dag!!! Ni är underbara!!

Nu ska jag vila en stund.. läsa lite bok tror jag bestämt!

Ikväll ska jag och min vän Carro gå ut och äta,, trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fick ditt mess gumman, ringer imorgon istället!

Ha en riktigt mysig kväll ute!

Kram!

2009-12-29 @ 18:14:05
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack själva för en helt fantastisk dag. Vi längtar tills vi ses igen och du; Era killar är helt underbara. Att bjuda hem er är väl ingen problem, det får du verkligen inte tro. Du vet vad jag menar. Till oss är ni alltid välkomna♥

2009-12-29 @ 20:27:13
Postat av: Sissi

Det är jättemysigt att komma ut på landet o bort från all stress emellanåt. Hoppas du mår lite bättre nu. Kram kram

2009-12-29 @ 22:38:13
URL: http://sissiliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0