Slöardag

Idag har jag haft en riktig slöardag.. har inte mått bra.. vakna med sprängande huvudvärk.. antar att gårdagen tog min enegri,, svårt det där att finna en lagom balans och veta hur mycket jag orkar egentligen.. På förmiddagen idag städade jag,, tvättade och plockade in kläder i barnens garderober med många pauser.. det är frustrerande att inte ha mågra krafter... jag vill ju så mycket mer!!

Många kommentarer till förra inlägget handla om att jag inte ska ha dåligt samvete över de jag inte träffar men det har jag... jättedåligt samvete!! Jag är verkligen en omtänksam tjej som bryr mig om andra människor men jag orkar inte höra av mig till någon just nu... jag som lever för min mobiltelefon och älskar att messa orkar knappt det... Jag kommer på mig själv att jag inte ens frågar mina allra närmaste vänner hur de mår... fy det här är inte jag! Jag hoppas att de som känner mig och är mina vänner vet att jag bryr mig om er men just nu har jag nog med mig själv... Jag tänker på er dagligen men som sagt jag har inte orken eller energin att höra av mig! Jag vill träffa er men kommer nog inte va den som föreslår att gå och fika och så just nu men jag vill så snälla ni, ge inte upp :) Jag är förhoppningvis snart jag igen!!!


Kommentarer
Postat av: Maddo

Vi VET att du bryr dig! du måste bry dig om dig själv. Dåligt samvete måste du lära sig att hantera. Annars får vi dåligt samvete för att vi tror att vi kör övet dig! MÅNGA KRAMAR

2009-12-30 @ 22:48:19
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Emilia

Vännen, alla dina nära vänner vet att du har nog med dig själv just nu, det är jag alldeles säker på! Och det är precis just så det ska vara just nu, att du tar hand om dig o blir bättre o bättre är jätteviktigt!!



Som jag sa här om dagen tycker jag bara det är positivt att du tänker lite mer på dig själv just nu eftersom det troligtvis är just det du behöver!



Stora styrkekramar från mig till dig <3

2009-12-30 @ 22:53:53
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Emma

Klart det är jobbigt att inte vara sitt vanliga jag. Men jag tycker du tar bra vara på familjen, lägger kraft och energi på dem!!! Bra Marica! Hoppas du blir bättre snart, kram Emma!

2009-12-30 @ 23:10:08
URL: http://fembarnsmamman-emma.blogspot.com
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jag är likadan som du - jag ligger efter med allas bloggar och jag orkar inte skriva själv.



Men vill säga GOTT NYTT ÅR!! :)



Stor kram!!

2009-12-30 @ 23:30:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: jessica

Håller helt med Emilia. Skit i allt och alla just nu,självklart är alla vänner kvar och nu ska du bara bry dig om att bli bra och ta det lugnt. Ta ett bad,det är riktig Jessica-medicin. Kram

2009-12-30 @ 23:37:57
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: Sofia S

Håller med de övriga, tänk nu på dig o familjen så finns vi andra här när du är piggare!



gott nytt år!

kram

2009-12-31 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0