Sova över

Inatt sover Jacob hos sin kompis, vår granne Jesper :) De är fyra barn som ska sova i samma rum... ha ha.... somna sent o vakna tidigt ja ;) men det är nu det börjar att sova över med kompisar! Min son börjar bli en stor kille! Alla mina grabbar börjar bli stora.. Gabriel torkar sig själv när han har varit på toa (det är tidigt, han är ju bara 4.5 år) och Filip gav sina pottor till tomten...

Gabriel och Filip somna halv 7 idag så jag och älsklingen har hunnit se på flickan som lekte med elden (jag satt i vanlig ordning med filten över huvudet mesta dels av filmen)... Nu ser vi på Underbar och älskad av alla :) Mys med egen vuxentid!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Dom är duktiga dina pojkar :) imponerade av gabriel att torka sig själv på toa redan :) Det gör knappt Linnea än... inte om hon inte måste ;)



Nu ska jag snart sova :) Natti natt!!

Kramar

2009-12-27 @ 22:29:13
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maddo

Vad skönt, roligt och spännande! =)

2009-12-27 @ 22:35:53
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Anonym

Låter så mysigt så! Här är oxå lugnt för stunden, men de små kan fortfarande stojja endel på natten:-)

Härliga kort från backen, man får passa på nu när snön stannar så snällt!

Natt, natt, kram Emma!

2009-12-27 @ 23:01:41
URL: http://fembarnsmamman-emma.blogspot.com
Postat av: Malin

åh vännen, har så mycket jag vill prata med dig om... tack för alla dina fina kommentarer, de värmer, men jag vill träffa dig!



Finns det någon möjlighet att ses en snabbis när jag "mellanlandar" i Skövde den 7:e? Är bara i Skövde några timmar så vet inte om det går att få ihop men jag är i stort behov av lite Marica-tid!



Jag ringer dig i morgon gumman!

Kram, kram!

2009-12-27 @ 23:49:57
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Kristin

Visst är "Flickan som lekte med elden" bra, men otäcka. Läste bok samtidigt för att distrahera mig, så spännande. ilken mysig vuxenkväll ni har haft. Det får man alldesles för sällan och det är niget vi prioriterar, men när det händer märker man att man bode ha det oftare.

Vilka duktiga killar du har och visst är de stora nu. Klarar sig lite mer själva och visst är det kul att pratat och diskutera med dem.

Vi ses snart.

Bamsekram

2009-12-28 @ 09:22:58
Postat av: ylvisen

Va roligt, jesper är fortfarande lite blyg men hos min mamma går bra iaf. Ja de börjar verkligen bli stora!



kram och hoppas du mår lite bättre!

2009-12-29 @ 08:34:16
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0