Glass

Det finns snälla människor :-) inte bara puckon..

Min granne Malin ringde och fråga om hon kunde handla något till oss! Så gulligt!! Så nu har vi lite glass och blåbärssoppa :-) Tänk om alla människor vore så snälla!! TACK Malin!!! Guld värt!

Nu har jag pluggat lite,, skönt att få lite sådant gjort när man ändå är hemma! Jag längtar tills den där portfolion ska lämnas in!! Jag måste ta en dag snart och kolla igenom den och kolla av vad som behövs skrivas mer på osv.

Jag har ont i halsen idag.. men hellre det än maginfluensa!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

har man ont i halsen så är (is)glass det bästa som finns! Mannen får alltid köpa hem en förpackning Piggelin när jag får som ondast... te och annat varmt och gott brukar nästan bara göra det värre, men lite kyla på det onda dämpar faktiskt svullnaden... plus att man får äta hur mycket glass man vill;.)

2009-02-24 @ 15:51:17
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0