Grupparbete

Nu är jag i skolan och har grupparbete, detta är första dagen på det här arbetet som jag känner att det funkar och att det rullar på! Äntligen!!! Så idag känns det ju nästan till och med lite kul,, hi hi!

Ikväll får jag och barnen ha eget fredagsmys då pappan i huset ska iväg men det blir mys att bara vara med barnen oxå <3

Frågade barnen imorse vad de skulle vilja att vi ska göra hela familjen imorgon.. Jacob svara: ja vi kanske kan rensa i min garderob och lägga alla puma tröjor på ett ställe så att jag vet vad jag har! He he,, jaa får man väl vad som helst i hela världen så väljer man väl det?? GULLUNGE!!! Tror vi får hitta på nåt annat roligt imorgon.. känner i alla fall att jag vill göra nåt med hela familjen! MYS!!

((Klienten är något vi använder oss av i skolan))

Nu ska jag äta lunch och sen fortsätta skriva :-)

Krya på dej kram till Karoline som är hemma och är sjuk..

..Kram..

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Gud så skönt att det börjar släppa med arbetet! Oftast får man en kick och orkar härda ut (om det bara lossnar) tiden som det skall hålla på:.)



Och mysigt med mamma-barn-mys! :.) Får se vad ni hittar på... väntar spänt:.)

2009-02-27 @ 12:18:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Emilia

hihi sikken söt liten pojke du har, lik sin mamma kanske?! ;)

KRAM

2009-02-27 @ 13:04:55
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0