Lek

Hemma efter skola o sjukgymnastik.. var såå skönt med lite avslappningsövningar och få prata av sig lite! Jag har träffat en så bra sjukgymnast, han har sex barn så han vet hur stressad man kan vara ibland med allt man ska göra.. Han tyckte att jag behöver ta fram min bestämda sida och inte vara så snäll mot alla och vara alla till lags.. han har träffat mej två gånger.. och vet redan hur snäll jag är ;-) Men han tycker att jag ska dra ner på mina krav som jag har på både mej själv och mina nära och kära.. jag jobbar på"t men det går inte på en vecka.. men så länge jag är medveten över mina otroligt höga krav så är ju som sagt i alla fall väl medveten om dom...

Nu kom mina små barn hem så nu är det dax för kvällsmat,, ikväll får det bli så tråkigt som smörgås och yogurt men det är gott.. tycker barnen i alla fall! Grabbarna har varit nere hos Eddie och Oliver och lekt en stund, skönt att det äntligen snart är vår så att det blir lite liv här ute på gatan och i trädgårdarna! Var nere och prata lite med Pernilla också, skönt att börja va lite social igen.. Längtar tills hon och jag kan sitta i varsin solstol och titta på när barnen leker :-)
Sol & vår & värme och allt blir lättare och jag får mer energi!!

Kanske ska ta och ladda ner den där klienten sen, eller om jag ska låta Ida göra det nån dag.. he he!! Hoppas Hoppas att Ida vill klippa mej och barnen nån dag snart!! Vore guld värt!!!

Kvällsmatsdax,, Kramilikram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? klienten?

2009-02-26 @ 21:51:11
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0