Perfekt kväll

Oplanerad kväll och ändå blev det så mysigt och bra! Jag o barnen var och fika med Lena & Tuva och sen följde vi med dom hem så att barnen kunde leka och vi prata :-) Vi blev kvar på pizza,, så trevlig och mysig kväll!! TACK!! Jag trivs verkligen så bra med familjen och Tuva blir ju som min lilla prinsessa, tur man kan låna kompisars barn när man inte har en egen dotter! Mina grabbar var trötta nu på slutet så de stensomna när vi kom hem.. Lång dag för dom!




Nu ska jag kolla läget på mina favorit bloggar och kolla på utröstningen av let´s dance!

Imorgon kommer Pelle och Malva hit och leker med oss, ska bli roligt, längtar efter dom!

Hoppas ni har en bra kväll,, hoppas på sol imorgon så att vårkänslorna kan infinna sig!

--kram -- sov gott --

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Jag hade nog kunnat säga "mums!" om de bilden om det inte var så att även jag åt pizza under kvällen... som kom upp:.)



Mår inte illa alls i jämförelse med flickorna, men bebisen verkade inte gilla pizza ;.)



Jaja, får vara tacksam för att jag uppvisar symptomen... även om jag fick scrolla förbi bilden fort för att inte börja igen;.)



Härligt med mys och barnstund i alla fall! verkar ha varit en toppen fredag för er del!:.)

2009-02-28 @ 01:48:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: anna

Tack Marica för kommentaren i min blogg glad

Hoppas allt är väl med er! kram kram anna

2009-02-28 @ 02:40:39
URL: http://xoduse.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja det var ju sol nu på morgonen när vi var ute och käka frukost här på jobbets å det blir säkert en fin dag för er som är hemma och slöar ;o)

Roligt när man träffar vänner och bara är,pizzan såg ju god ut.

Nu ska jag jobba vidare.

Ha det gott och njut lite av solen åt mig oxå!

Kram Malin

2009-02-28 @ 08:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0