Sol

Kanon väder ser det ut att vara :-) Härligt!! Blir nog em ute idag då,, känns skönt att få lite luft! Ser ut att blåsa lite men hoppas det blir lite mer sol så att det värmer på!

Jag fastna på face book igår kväll, tänkte ju somnat tidigt men börja chatta med en gammal kompis och vips så hade det gått tre timmar! Var jättetrevligt att prata av sig lite i alla fall! Blir ju inte att man umgås så mycket med som man umgicks med för 10 år sedan, många har fått barn, flyttat osv. men då är nätet bra så att man kan hålla kontakt!

Nu ska jag dammsuga lite och handla innan Pelle och Malva kommer,, mys att få ha dom här idag :-)

Jag tänkte att jag och fredrik ska hitta på nåt kul nån helg framöver,, nån som har nåt superduper bra förslag på vad vi skulle kunna göra? Jag vill inte åka så långt men ändå sova borta nån natt eller två, beroende på hur barnvaktsvilliga våra nära är!

Njut av solen idag nu, det ska jag göra! ''Kram''

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha.

2009-02-28 @ 13:09:34
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Hmmm..varför ska det alltid va så fint väder på helgerna när vi jobbar för ;o)

Kram MAlin

2009-02-28 @ 14:49:28
Postat av: Ulrik

Spa-helg på Lundsbrunns kurort. Inte billigt men skönt :)

2009-02-28 @ 22:46:45
URL: http://www.lundsbrunn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0