31 januari

Idag har minstingen haft en kompis här på besök :-) Emelie :-) Hon ville leka med Filip som tyckte det var mycket roligare att va med pappa och greya i källaren.. så Emelie fick va med mej,, jag greya i köket, laga mat, baka bröd och muffins och gjorde pastasallad.. så det var bra med en liten hjälpreda ;-9

Idag ska vi på julgransplundring och släktträff kan man väl säga.. På Fredriks mammas sida,, ska bli trevligt men jag känner mej lite stressad.. ska bort ikväll så då vill jag ju va i tid.. det löser sig!!

Nu ska jag lägga i rena sängkläder ((hmm jaa jag måste byta en gång i veckan, jag älskar att ha nytvättade lakan!!)) och slänga mej i duschen!! 

Sista dagen på den här månaden,, har gått himla fort tycker jag,,

Ha en bra dag o kväll allesammans,, vad ska ni göra??

----Kram----

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Åh, vad härligt med nya lakan, vi bytte igår ;)

Mår du bättre idag?!

Hoppas ni får det trevlig ikväll!

Nu väntar jag på mina små godingar.. snart kommer dom :D

Massa kramar!!

2009-01-31 @ 13:12:12
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej! Hittade hit från Malin E. Upptäckte at din son bara är en dag äldre än min. 061212 är min minsting född. Ha en skön lördagskväll! / Maria

2009-01-31 @ 19:10:48
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0