rörigt

Just nu känns min portfolio vääldigt rörig, känns som att jag börjat på olika delar och att det bara flummar runt.. jag vill ha ordning o reda ju!! Tusen papper och miljoner böcker... hmmm jag måste komma på en struktur... Håller på å läser om pedagogerna nu,, ska välja fyra stycken.. svårt ju.. ja ja,, det ordnar sig väl som med allt annat!

Är lite jobbigt att läsa två kurser samtidigt för det känns som att jag vill lägga allt tid på lärande och undervisning och inget på hållbar utveckling... och det är nog egentligen tvärtom jag skulle behöva göra.. men men det roliga först,, hmm inte bra!

Nu är huvudvärken lite bättre men när Fredrik kom hem och såg mej tyckte han inte att det såg ra så nu är han och köper migräntabletter.. jag tror inte att det är migrän men det kan ju va värt att testa!!

Han skulle hämta barnen så jag ska plugga en stund till och sen ska jag faktiskt gå ut å få lite luft,, sola lite kanske :-)

Blir en lugn dag o kväll här,, känns ganska välbehövligt! Ikväll blir det let´s dance och så tänker jag nog faktiskt äta lite chips.. Vad gör lillebror och Ida ikväll tro? Länge sen ni var här nu ;-) <3


Plugg en stund till så jag kan ta helg sen!


::Kram::


Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Hej! :) Jag blev klippt av Annika :) Har du också klippt dig där? ha en underbar fredagskväll!

2009-01-30 @ 19:09:22
Postat av: Anonym

Haha, det är såå himla mkt jobb nu. är helt slut!

men vi får ses snart!

2009-01-30 @ 20:55:41
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: jadu, skenet kan bedra.

2009-01-30 @ 23:28:39
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Marica

svar till linda: nix jag har inte klippt mej där än men jag har ett presentkort där så jag ska klippa mej och färga eller nåt :-)



svar till ida: det är bra att du jobbar :-)

2009-01-31 @ 08:56:35
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag känner igen det där, du kommer inte komma i ordning med portfolion förens den dagen den är klar, det är så tyvärr. Satt och kolla i min jag gjorde för ett år sedan och phuuu vilket arbete jag hade lagt ner på den. Du kommer klara av den, det gör du. Det är jobbigt att läsa två kurser samtidigt men det är bara att vänja dig för det kommer du göra hela hösten sen, men nästa vår får du läsa en enskild kurs igen. Kämpa på!



Sofia

2009-01-31 @ 10:36:38
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0