TV kväll

Jag överlevde dagen även fast den inte blev som jag planerat.. Jag läste den där boken och har börjat på recensionen,, inte många kvar nu men det går segt tycker jag...

Jacob har vart på kalas så då gick jag och småttingarna och hämta en bok som jag ska ha i hållbar utveckling,, sen gick vi till tennishallen och lekte av oss med Åke med familj :-) Trevligt!! Jag o barnen har handlat och så har vi ätit kvällsmat.. vill knappt inte skriva vad.... men det blev tacos...  Det låg ett paket av ICAs egen blandfärs där så det var väl meningen att vi skulle ha den kan jag tro ;-) Jag hade tänkt testa ett nytt kycklingrecept men jag fann ingen motivation till det och alla avokado var stenhårda så det får bli en annan helg.. Nästa fredag kanske.. Hmm ja det är väl jag det, att redan tänka på nästa helgs mat...
 
Nu ska jag mysa med mina gullungar och sen ska de får gå å sova för då ska jag kolla på körslaget.. roligt!
Vad gör alla andra ikväll då?

Mysig lördagkväll på er <3 Kramiz!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Oj,vad ni hinner med grejer!



Ännu en gång tack -och ja, varför... det undrar vi också... hoppas att flickornas insamling skall kunna hjälpa till med svar...:.)

2009-01-24 @ 21:49:27
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0