vindruvor

Har vart en lååång dag i skolan,, träffa nya basgruppen,, det kommer ju aldrig bli som B9 **snyft** men det kommer säkert bli bra det här me :-) På em hade vi en föreläsning om dataspelande, var ganska så intressant även om det kändes lite som att hmm nu kunde jag gjort det och det och det istället.. men jag hoppas kunna ha användning av det sen i min portfolio eller nåt så det var förhoppningsvis värt det,, allså det var inte tråkigt så men jag lever ju konstant med en inre stress så....

Jag och Gabriel har vart på gympa idag,, han fick visa banan.. så han var sååå stolt min lille älskling!

Vad har hänt mer... Fredrik hade vart i sportaffären och köpt nya skor till barnen.. gissa märket?! Puma såklart,, he he det är lika givet som tacos på helgerna i det här huset!

Imorgon ska jag till skolan på morgonen, vi har redovisning av ett lektionsinnehåll och sen ska jag fort hem för att åka å jobba,, ska få träffa alla mina små söta barn!! MysMys!! Ska jobba på sportlovet oxå, det är bra :-)

Ibland känner jag bara att hååå shit jag orkar inte mer,, jag kan bli såå irriterad på saker men jag måste börja tänka mer positivt... Tänk om jag hade hälften av min käre sambos positiva tänkande, då skulle livet va mycket lättare.. he he!

Nä nu ska jag plocka ur tvättmaskinen och sen ska jag föröka läsa nån bok i kurslitteraturen så att lite av min stress kanske kan lägga sig.. jag vet ju att jag ligger bra till tidsmässigt men håå jag blir ändå stressad.. Imorgon känns det lättare,, bara jag får sooova lite!!

--Kram--

He he,, rubriken har nada med innehållet att göra men det är såå svårt att komma på nåt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att det känns stressigt med tre barn OCH pluggande men du kommer va nöjd när du är klar.

Jag jobbar egentligen kväll denna veckan då men nu har jag varit ledig idag och är imorgon oxå sen jobbar jag fre,lör,söndag istället då nu när jag går på helg en tid framöver.

Jag pluggade ju 2003 men det var ju säkert inte på nåt sätt lika jobbigt som det du har eftersom jag bara gick ett år och läste väv och sömnad...fniss..Bar för jag tycker det är kul och där jobbade man mest praktiskt oxå vilket bara var kul.

SJÄLVKLART är ni bjudna på invigningsfesten sen! =o)

Det blir väl om några månader i alla fall....fniss...

Kram Malin

2009-01-28 @ 21:38:10
Postat av: Marica

Låter kanon det! En glassdrink är aldrig fel :-)

2009-01-30 @ 09:29:32
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0