Malin * 2

Idag har jag haft besök av Malin och Malin och Polly <3 Blev en snabbvisit men var kul att vi hann ses lite i alla fall :-)
Vi pratade om en helg på bortaplan framöver och det hoppas jag verkligen blir av!!! Vore super mysigt och trevligt!!

Vad har jag mer gjort idag då.. jo vart ute på promenad,, handlat,, lagat mat och greyat lite..

Har köpt två nya böcker så jag ska ta och börja läsa Katerina Janouch -Bedragen-

Rensade lite ogräsförut och då hoppade det ut en liten groda,, dock inte så söt som den på bilden...



--kram--

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni hade mys! :) På tal om Polly - någon mer än jag som är mäkta irriterad över deras reklam på TV? :) Åh Polly - vad gott! :)



Kram Carro

2009-07-28 @ 17:32:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0