Nu är det fredagsmys

Nu är det fredagsmyyys... som reklamen ekar och låten fastnar på hjärnan... tralleritrallera..

Fredag idag jaa,, jag och Filip började dagen med en promenad.. sen kom Alexsandra hit en sväng och direkt efter det kom någon som jag längtat väldigt mycket efter... min lillebror!!! Martin blev kvar hela dagen så det blev lunch,, kaffe,, lek,, bus,, spela fotboll med grabbarna,, mer bus och jag fick massage,, min lillebror är världs bäst på det!! TACK!!

Grabbarna är trötta idag,, vi har haft lite disco och nu kollar vi på Tom och Jerry.. snart blir det kvällsmat och sängen!!

Får gratulera min vän Emilia som har mellannamns namnsdag idag,, grattis gumman!! Jag älskar att fira saker!!

Det är ju som värsta höstkvällen ute så det får bli till att krypa upp under en varm filt och tända massa ljus ikväll!! Me like men inte så värst mycket i mitten av sommaren,, det är ju faktiskt fortfarande juli idag...

Vad gör ni en fredag kväll som denna??



KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som du har haft en toppen dag, lyxigt att ha en lillebror som kan massera!!



Tack för grattishälsningen, liiiiite är det o fira iaf!

Nu ska vi också ha fredagsmys med chiiips! :D

KRAM

2009-07-31 @ 20:06:59
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Maddo

Härligt med fredagsmys. Länge sen man körde något sånt ju! Kanske inte så lyckat själv som när man har familj dock. :P Jawoll, boktips är bra. :) Jag hatar däremot att läsa populära böcker.. självklart har jag gjort undantag!

2009-07-31 @ 20:22:31
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: ylvisen

Vad jag gör, försöker andas och samlar kraft för att orka röra mig :) Proppmätt, som du säkert såg i min blogg, efter att ha varit hos mamma och pappa.



Skönt med massage!!



Kram

2009-07-31 @ 21:17:24
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja här ska vi oxå ha lite fredagsmys ;O)

Men först blir det pannkakor..fniss...

Ja....känns som höst fy för denna sommar 3 veckor ledigt har jag haft och 2 riktigt fina dagar på dessa.TUR jag har 3 veckor ledigt till HOPPAS det kan bli lite fint väder då....

Kram Malin

2009-07-31 @ 21:45:56
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Det var mysigt :)

2009-08-01 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0