Simsjödag

Hade en mysig och lugn dag igår hos pappsen i simsjön,, bara jag och grabbarna,, pappa och farmor,, mys det!! Fick god mat,, och massa gott till efterrätt men då är man ju i vanlig ordning proppmätt  :-)

Barnen gick till simsjögården med sin kusin och två av hennes kompisar!! Då går det finfint att gå annars är det ett evigt gnällande ;-) men det är ju så barn funkar :-)

Blev en sväng till maxi oxå och förbi mamma en sväng och på vägen hem mötte jag lillebor så då prata vi lite i telefon.. hann med mycket igår med andra ord!!

Nu väntas andra äventyr men var är solen???

KramKram

 

Kommentarer
Postat av: Maddo

Härligt med god mat! Ja, solen är liksom borta.. :( Det är rätt bra med mig.. Lite väl mycket att göra men utöver det är det bra. :) Hur är det själv? Kramar

2009-07-19 @ 13:49:52
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

vad härligt att komma upp till Simsjön! Jag har bara varit där två gånger i sommar än så länge och doppat mig en gång (eller ja... två gånger, men på samma dag haha). Är lite chicken vad det gäller att bada i Sverige - det är ju så kallt ;)

Kramis Carro

2009-07-19 @ 17:53:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Malin

Finns det sol???? ;o)

Ja ungar är för härliga...fniss...mig drog de åt sidan och frågade - Mamma ska du bli ihop med Per-Fredrik. Det vet jag inte sa jag hurså? JO men bli det mamma så kan vi få en bebis säger Jeppe.hihihi.Tur att inte han hörde det!Är för mycket bebisar runt omkring dom just nu tror jag...fniss...

Hoppas ni får det bra i Halmstad Jacob sa ni skulle dit och att ni får MASSA sol oxå!!

Kram Malin

2009-07-20 @ 08:58:19
URL: http://malinesdag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0