Grattis Martin

  Bilden är lånad: http://hasselqvist.blogg.se/

17 Juni och världens bästa lillebror fyller år!! Grattis Grattis till lilla Skrutten Martin!!

En bättre lillebror får man leta efter,, han är en riktig svärmorsdröm kan jag lova,, han är snäll och omtänksam,, väluppfostrad och hjälper till med det han kan!! Jag är stolt över att få vara storasyster till honom! Även om han gärna vill bestämma ibland och tycker att hans sätt är det bästa vad gäller uppfostran osv en det är bara att komma igen när han själv har tre barn på fyra år,, hi hi!! Han har ju en väldigt envis storasyster så ja.. han får hållas men det blir ändå på mitt sätt ;-) Han är i alla fall toppen min lille skrotnisse i kort kort <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Haha, jag tror inte det kommer att bli 3 barn :P

inte om jag får bestämma :)

2009-06-16 @ 22:52:45
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0