Jag och Ebba

Var en mycket trevlig midsommarafton igår!! Mat,, godis och kubb blev det :-) Vädret var väldigt blandat och en del knott gjorde oss sällskap men det gick bra ändå!!



Sista kortet från kvällen: Jag och världens sötaste och goaste" Ebba!! Det var min tjej igår,, så mysigt så <3

Har inte så mycket planer för dagen.. Jacob leker med Eddie.. Gabriel leker med Oliwer.. Filip är med pappa Fredrik och kör truck.. Jag har städat och nu ska jag nog läsa lite bok!! Ikväll blir det nya Wallander.. tjoohoo.. jag längtar redan ju!

Vad har DU för planer idag?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sthlm-Malin

Hej vännen! Sitter i bilen p väg hem o kommenterar nu när jag vet hur man gör;-). Blir tvätt-kväll o städa ur lerig o blöt h-vagn:-S Fick du tag i ngn kolsyremaskin?

Ha d bra gumman o hälsa familjen!

2009-06-20 @ 14:44:50
Postat av: Malin

Söta ni är!

Malin

2009-06-21 @ 14:58:20
URL: http://malinesdag.blogspot.se
Postat av: ylvisen

Ja så söta!!

2009-06-22 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0