Personlighetstest

Gjorde ett test och resultatet visar ju på att jag är på rätt bana i min utbildning :-) Jag träffade min klassföreståndare som jag hade på högstadiet i veckan och hon tyckte att det är så roligt att jag läser till lärare och hon sa att det passar verkligen mig för den viktigaste egenskapen hos en lärare är att man har ett stort och gott hjärta och att man bryr sig om sina elever och "ett stort och gott hjärta det har du Marica så det här kommer bli hur bra som helst" Det värmde!

Resultat av testet

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare

http://se.41q.com/ om du oxå är sugen att kolla vad du har för personlighetstyp
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0