Bad :-)

På em har jag och familjen varit och badat!! Tog en timme innan Filip mjukna upp och ens ville känna på vattnet men sen var det full fart :-) Grabbarna hade verkligen jättekul och var jätteduktiga så det ska vi göra fler gånger,, det är ju egentligen väldigt smidigt att åka och bada men det är ju det där med tiden.. men som sagt nu har vi lovat oss själva att göra det här oftare, mycket oftare!

Skulle låna böcker på biblioteket förut men två av böckerna var ute på fjärrlån, till Tibro, med andra ord är det någon i min klass som bor i Tibro som har hunnit före mej.. whäääää.... men men så är det! Bara att leta vidare!

Hä om jag skulle plocka in lite kläder eller nåt annat kul..

;;kram;;


Kommentarer
Postat av: Malin Lindström

Hej!

Vart badar ni någonstans? Något kul badhus som man missat??? Vad händer i helgen annars?

Kram på dig!

/Malin

2009-03-27 @ 09:33:07
Postat av: marica

Igår var vi och badade i Tidaholm, inget märkvärdigt alls men lagom för barnen :-) och så är dte ju nära dit och kosta bara 75 kr för hela familjen, som hittat :-) Blir bra med ett äventyrsbad i Skövde till hösten!

I dag blir det lugnt, barnen ska leka med kompisar.

Imorgon är det gymnastikavslutning för Gabriel och sen ska jag och barnen till min pappa och äta våfflor.. Fredrik har övning och ska va med sina brandpolare på kvällen ;-)

Ni då??

Kram

2009-03-27 @ 09:57:35
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0