Duktiga jag :-)



Förgyller dagen med ett kort på mina grabbar och lilla Polly :-) Inte det finaste kortet men jag är faktiskt ingen mästerfotograf.. eller så är det kameran som är dålig.. tror nog mest på det sista för jag fyller år om en månad ;-) Tror inte att det finns så många som i vuxen ålder tjatar om sin födelsedag en månad innan och har världens längsta önskelista.. he he :-)

Lite skolinfo för mina läsare som är insatta i detta: Nu är min PORTFOLIO klar!! Såååååå skönt!! Många timmar som jag lagt ner på den! Nu är det omladdning för b-uppsatsen som gäller och kursen kulturmöte/kulturkonflikt... det jobbigaste är ju att leta efter böckerna tycker jag!!

Vad vore en helg på Skolgatan utan tacos?? Hmm jag vet inte för jag tror inte att vi har provat ;-)

Känns inte som att mina barn kommer lägga sig om en timme.. för ljust ju.. jag tycker att det är skönt med ljusare tider men rutinerna blir ju lite svävande några dagar!

Just det ja skulle ju tvätta lite me.. kläderna hoppar inte in i tvättmaskinen av sig själva och inte ur den heller för den delen... för er som inte redan visste det ;-) Lägga i tvätten går ju bra men att plocka ur den och hänga upp den för att sedan para ihop tusen strumpor med varandra är ju såå tråkigt!

Ha en skön och ljus kväll allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

...fniss..här har du en till som REDAN har en önskelista på kylskåpet och jag fyller år i Juli hi hi hi... MEN jag tänkte faktiskt att i år, för en gångs skull, så SKA jag ha en önskelista så att jag vet vad jag ska önska mig när dom väl börjar fråga...fniss...Därför så sitter det nukera en lapp på kylskåpet där jag kan fylla på med bra saker att önska sig.

Jag har ju precis köpt mig en dator...hmmm...men nästa "stora" sak jag ska önska mig är en kamera och jag har redan sett ut en som jag tror att jag ska investera i då....OM jag nu inte kan använda objektiven jag har i min systemkamera här hemma...men lite betänketid behöver man ju alltd ha det är ju inga billiga saker direkt.Vad har du tänkt för kamera då??

Kram Malin ( som nu äör på jobbet och skriver...fortfarande...)

2009-03-29 @ 18:49:11
Postat av: Anonym

Du är så duktig vännen!! :) Jag måste verkligen vrålplugga imorgon!! usch! Kram

2009-03-29 @ 19:48:25
Postat av: Karoline

Vad skönt att du är klar... Jag ska kämpa på, men jag kommer inte hinna. Det är böckerna jag kämpar med. Går trögt att läsa när man är så trött... Men jag har i alla fall gjort mitt bästa.

Tycker fotot är härligt!

:-)

2009-03-30 @ 09:50:49
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: Pollys mamma

hihi, så söta dom är ihop våra barn =)

Polly ser fram emot att ses i veckan! kramkram

2009-03-30 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0