Halt...

Snö, is, kallt = bläää! Jag är så trött på vinter nu,, och till på köpet halka jag imorse på våran garageuppfart och när jag skulle skrapa bilen var det ju inte speciellt lätt att få bort isen... Jag ringde min käre sambo och beklagade mej lite ;-) Jag sa att jag snart slänger ut hans bil från garaget eller så vill jag ha motorvärmare,, han tyckte det skulle bli spännande att se vilket jag klara av bäst.. hmmm ja han tycker om att reta mej :-) Nu är jag lite lugnare men jag blir sååå irriterad när saker och ting krånglar..

Nåja nu är det snart dax för skola,, ska få introduktion av b-uppsatsen.. Jag har ingen idé vad man skulle kunna skriva om, någon som har nåt bra förslag??? En tanke är nog så tacksamt, bara man har något att utveckla!

Ikväll är det sista gympan för Gabriel och på lördag är det uppvisning!

Våffeldagen idag ja.. antar att det får bli våfflor till kvällsmat då!

Ha en bra dag allesammans.. det är ju sol och det är ju härligt.. måste tänka positivt :-)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... riktig retsticka till karl du har då! Jag säger såhär... backa in din bil på hans bil, tills hans är helt platt mot ena väggen -ja, då får ju båda plats! Sedan kanske det blir lite trixigt för honom att använda sin nya, plattbil... men, det är väl ändå hans problem;.))

2009-03-25 @ 16:44:06
URL: http://mammamelisssa.blogg.se/
Postat av: Frida

Men du kan vara glad att du i alla fall kunde öppna dörrarna på bilen:) Jag fick krångla in Kerstin från min dörr och hennes stol är i bak. Då tänkte jag "tur det inte var fler barn som skulle in" ... så där har du ytterligare en positiv grej:)

2009-03-25 @ 19:46:37
Postat av: marica

Mamma M: Bilen i garaget är inte ihop plockad än, det är en amazon han håller på med dom vi ska åka i när vi gifter oss.. en dag i framtiden ;-) Så som sagt bilen som tar upp hela garaget är inte ens körbar. . . :-/



Frida: He he ja jag såg det vid dagis idag att det såg lite trixigt ut att få ut Kerstin.. Hoppas på bättre väder imorgon!

2009-03-25 @ 21:29:15
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0