Snörvel o Kärlek

Har ju inte ens hunnit bli bra från den förra förkyldningen innan nästa dyker på mej,, snörvel snörvel..

Tycker lite synd om mej själv faktiskt. . . . det tar på krafterna att alltid vara förkyld,, det är jag och Filip som har det så, vi smittar väl varandra om och om och om igen kan jag tro!

Fredrik är duktig och fogar i badrummet, börjar se ett slut nu :-) Kommer bli såå fint och såå skönt när badrummet är klart! Han är så duktig och händig (och retsam) min käre sambo <3 Tänker på vad min mormor sa när jag och Fredrik träffades "Marica, du ska va glad att du har träffat en så bra kille" och det är jag :-) Undra om han är lika glad över att han har träffat en så bra tjej,, he he.. jaa det är han, det vet jag :-) När vi träffades sa jag att jag ville ha en kille som älska mej för den jag är och det har min Fredrik alltid gjort! Han har alltid stöttat mej, uppmuntrat mej, gjort mej som person mer positiv, gjort mej stark och gett mej självförtroende och självkänsla.. Jag är så lycklig över att få ha en så bra kille som jag har!! Sen att han är händig och världens snällaste gör ju inte saken sämre,, det är bara extra bonus :-) Puss älskling!
 

Så nu har jag fått skryta lite över min kille :-) Nu ska jag läsa vidare i min bok, Sjöjungfrun! När jag börja läsa på högskolan trodde jag inte att jag skulle hinna läsa en "vanlig" bok på 3.5 år men det går ju finfint! Man måste faktiskt få unna sig det oxå,, Natti o Kram!

Skickar en extra kram till min Emilia, jag tänker på dej vännen!! Du är grym och kommer va tusen erfarenheter rikare när du kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack tack tack vannen! STOR KRAM tillbak!!! snart kommer jag hem ;) klar att din fredrik ar overlycklig som har hittat en sa bra tjej som du!!!!!! :)

Ha en bra dag! Massa kramar!!!

2009-03-26 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0