Sommartid

Klockan är framställd till sommartid.. och tur är det för det var jag som gick upp imorse.. he he... Känns ju inte riktigt ilka jobbigt då! ((Jag har turen att ha en morgonpigg sambo som allt som oftast går upp med barnen på morgonen på helgerna.. men då hör ju till saken att det allt som oftast är jag som går upp på natten om/när barnen vaknar))

Denna söndag blir lugn.. är ju inte det roligaste vädret.. grått, regn o rusk :-/ 
På programmet står i alla fall att Jacob ska på kalas och jag ska skriva ut min portfolio och göra klart den, Fredrik ska nog greya med badrummet!  
 
Återkommer kan jag tro :-)

<<<Kram>>>

Kommentarer
Postat av: Maria Hovbjer

Vad du är duktig Marica!!

2009-03-29 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0