Tandläkaren & plugg

Nu har jag vart hos tandläkaren, är ju inte det roligaste man kan göra men jag har bra tänder så då är det ju ganska okej ändå :-) Lite fattigare men det kosta inte så mycket som jag trodde så som sagt ett nödvändigt ont som måste göras då och då..

Nu är det plugg som gäller! Jag läser och begrundar min portfolio och det är både för och nackdel att redan va klar,, nu läser jag och analyserar och tänker att det är nog inte bra, jag kanske skulle skrivit så istället osv... Bara skriva ut arbetet och framsidan kvar snart,, skönt!!

Har börjat leta böcker till nästa kurs.. kulturmöte och kulturkonflikt, har kollat kurs-pm och det känns som att jag kommer ha att göra men det känns ändå okej, känns som att jag kommer mäkta med det och det är ju en bra inställning! Är ganska mycket inlämningsuppgifter + att b-uppsatsen ska skrivas men det är bara bita ihop.. snart är det sommar :-)
Jag tycker nästan att det jobbigaste är att leta efter böcker inför kurserna... jag vill inte köpa dem för jag tycker inte att de är roliga.. okej beg. går ju bra men inte köpa dem nya... ska till bibblan när den öppnar och håller tummarna för att John kanske har någon av böckerna i sina gömmor ;-)

Återgår till det jag ska nu då :-)
Kram i solen ****me like****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0