20 maj

Idag har mitt lilla fadderbarn som även är min systerdotter Sandra dopdag,, grattiskramar till mosters lilla prinsessa :-)

Dagen har bestått av skola,, plugg med Emilia och sällskapet och samarbetet är såå bra så det känns knappt som att man går i skolan! Härligt att arbeta med någon som det funkar så bra med!! Idag har det varit mycket skratt men vi har ändå fått mycket gjort och anser oss i stort sett klara med uppsatsen!! Tjoohoo!! Love to my friend!
 
Nu ska jag slänga mej i soffan och läsa en gripande bok, "En sorts kärlek"

Regnet öser ner och förut haglade det... men imorgon hoppas jag att jag vaknar till strålande sol och värme :-) Hoppas går ju alltid!

Någon som kan rekomendera någon bra bok man kan läsa???

;;Kramiz;;

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love u too my friend!!! <3

2009-05-20 @ 22:34:50
Postat av: Anonym

vi kommer kanske förbi imorgon

vi ska på marknaden :D

Kram

2009-05-20 @ 23:55:36
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0