Jobb

Idag har jag jobbat,, mycket bra :-) Barnen är så goa" och när det är sol och fint väder tycker jag att det är underbart att man har ett yrke där man är ute mycket ((det är värre när det är regn och rusk)) men alla jobb har ju sina för och nackdelar!

Imorgon ska Jacobs nya klasskamrater komma på besök till skolan,, tänk att han redan gått ett helt år och att det nu är han som ska va fadder åt en ett år yngre pojke!! Tycker det är positivt det här med faddrar,, barnen får känna sig stora och de har en viktig uppgift att uppfylla att ta hand om sin nya klasskamrat!!

Nu ska jag lägga Jacob och sen ska jag läsa lite bloggar och bara vara :-)

Vad har ni hittat på denna underbara dag med sol och riktig sommarvärme?

**Kram**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0