Läser uppsats

Fick ju jobba idag me :-) Bra Bra Bra!! Och det var ännu bättre att jag fick jobba några timmar extra,, blev en lång dag men jag hade vilan så jag kunde ligga och mysa hos de små barnen :-) Håå de är så söta alla barn där jag är <3

Nu läser jag uppsats,, har kommit ut vilka vi ska opponera på och vilka som ska opponera på oss!!

Imorgon är det sista föreläsningen för terminen i den här kursen,, sen ska jag och Emilia plugga ihop på vår opponering!

Jag tycker ju att det är så himla kul att gå i skolan så jag har sökt en sommarkurs oxå.. att tala.. den är bara några veckor och det känns som att jag kommer ha nytta av kursen för mitt framtida yrke :-)

Nä dax att återgå till pluggandet. . . .

**Kram**


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du imorrn?

2009-05-27 @ 20:51:25
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Malin Lindström

Sommarkurs?! Låter kul, men det påverkar väl inte våra sommarplaner? ;-)



Något bättre idag, orkar ju läsa blogg ;-) tror febern är på väg ur, kallsvettas som bara den,,, Förhoppningsvis är jag på benen lagom till helgen :-)



Kram, kram!

2009-05-28 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0