Rrrrrrrr

Idag har jag jobbat,, imorgon ska jag jobba,, på torsdag är det skola och på fredag tänker jag och familjen ha en familjemys dag och vara lediga allihop tillsammans :-) **Längtar** Det är lite läkarbesökstider och tandläkartider som ska passas på fm men sen ska vi hitta på nåt kul!! Jag vet vad :-)

Sommaren verkar lösa sig,, ja mina semesterplaner allså.. ser ut att bli med familjen Lindström :-) Jippy jeehoo!!!! Underbart!!

Hmm vet inte vad jag ska skriva om... har ju inte gjort annat än jobbat i några dagar, vilket är toppen!!

Filip han pratar jättemycket nu!! Mammas älskling! Märks att han hör bättre nu efter han fick rör och han har verkligen betoning på bokstaven R :-) Är ju en svår bokstav att uttala för många men den har han snappat upp!!

Fredrik och en annan pappa hade tagit med sig kvarterets barn och åkt ner till stadsparken idag på em, de hade lekt och grillat!! Snacka om mys,, härligt!!

Eftersom familjen redan ätit kvällsmat så får jag avnjuta mina thékakor själv,, de får högsta betyg,, av mej i alla fall,, thi hi hi.. Leilas bakbok är bra även på bröd!!

--Kram--


Kommentarer
Postat av: Malin

Mysdagar är alltid härligt.Är skönt för själen att få koppla av lite och bara vara med dom man tycker allra mest om!

Kram Malin

2009-05-27 @ 12:55:50
URL: http://malinesdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0