Fler tankar

Fler tankar på inlägget om barnkalas vill jag ha :) Vad tycker du??

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lilla jag kommenterade ju inte förra inlägget så gör det nu :)



Svårt det där tycker jag... självklart vill man ju bjuda de barn som ens barn vill bjuda... men det får inte bli för många o det får inte bli så att nått barn känner sig utanför om man inte blir bjuden..



Att bjuda hela klassen är nog smart egentligen :) men det kan ju faktiskt vara så att man inte kommer överens med alla, till o med när man bara är 7 år.. Håller också med dig i att det är ju tråkigt när vissa barn aldrig bjuder igen.. hm...



Jag tror man ska göra så som känns bäst för en själv som förälder och för sitt barn helt enkelt!



Har i alla fall förslag på smaskig tårta __17653.aspx?RecipeID=14830" rel="nofollow">http://www2.arla.se/Default__17653.aspx?RecipeID=14830



Kram på dig!! :)

2009-11-25 @ 17:27:59
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0