Plugg

Har varit i skolan hela dagen (hmm det är därför jag är så trött allså)

Föreläsning på morgonen som var helt värdelös.. föreläsning på fm som var intressant men helt värdelös i det syftet jag trodde den skulle va bra till..

Em tillbringade jag och Ann med att spela Mulle Meck,, vi har en uppgift där vi ska kritiskt granska dataspel för yngre barn :)

Fick tillbaka två uppgifter idag oxå som jag blev godkänd på,, så gött :) Jag är jättenervös när jag ska kolla om det är godkänt eller ej så det är det första jag kollar,, då släpper allt och man kan bara le :)

Imorgon bär det av till praktiken igen,, kul att träffa alla barnen och min goa" handledare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in och bli medlem på den sidan som jag har länkat till som gör att man får mer besökare :O)

2009-11-25 @ 21:17:41
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vart är du på praktikt? I Hjo? =)

Kramis

2009-11-27 @ 12:53:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0