Så får det bli..

Kul med massa tankar och åsikter om barnkalas.. mmm det är svårt, det är himla svårt! Egentligen tycker jag att man ska bjuda alla och det har vi alltid gjort men å andra sidan så har jag börjat tänka om... Vad gäller Jacob så leker han med några i klassen, några barndomskompisar och några som är flera år äldre än honom vilket har gjort att i år ska han få bjuda dem han faktiskt leker med och vill bjuda! Hade det varit så att han skulle bjuda alla grabbar i klassen så hade han självklart bjudit alla men nu får det bli så att han bjuder dem som han faktiskt leker med!

Filip fyller ju tre några dagar efter brorsan och Gabriel hade både tre och fyraårskalas men Filip han ska nog inte ha nåt kalas... eller kanske.. jag vet ju att jag inte kommer kunna hålla mig... men i så fall blir det att han bjuder lekkompisar som han har hemma... Är ju lite mycket så här innan jul men jag får så dåligt samvete, han ska ju inte bli lidande för det utan att han borde få ha kalas... jag tycker inte att det är nödvändigt att ha kalas när man fyller tre men brorsorna har ju faktiskt fått ha det. . . .

Innan jag fick barn och fram tills typ i år har jag verkligen tyckt att man ska bjuda alla på kalas.. men verkligheten ser ju inte riktigt ut som i tanken... Förra året hade Jacob kalas med två kompisar och var i gympasalen.. det var kul och man kunde bjuda alla och några till men det blir ju inte mysigt utan mer ett hela havet stormar kalas ;) Men nu har vi provat det!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag förstår ditt val också :) Man kan inte alltid behaga alla - man ska göra det för SIN skull. Eller ja... sina barns skull ;) Men man ska orka med själv också :)



Kram på dig!

2009-11-25 @ 21:47:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0