Det stavas... FREDAG!!

Redan fredag.. underbart! Jag ska dra en sväng med dammsugaren och plocka in lite kläder i barnens garderober sen ska jag vara ledig hela helgen!! (Ja tvätta och dammsuga räknas faktiskt till vardagliga sysslor så de blir jag aldrig ledig ifrån)

Idag har jag varit med Jacob i skolan :) Ganska skrämmande att se hur lik han är mej.. biter på varenda penna och pillar på saker.. ja den genen har han fått av mej... Ja han är i alla fall en riktig skolpojke och jobba på bra i sin Pärtan bok :) **SÖT son jag har**

Ikväll blir det fredagmys med familjen Hofström/Davidsson... Vilket betyder trevligt sällskap och mys med bebis :) Me like!! De stora killarna, Jacob och Felix, ska på disco :)

Jippy! Helg! F R E D A G S M Y S!!!

**kram**

 

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni haft en jättemysig helg och får en fin söndag ihop :D



Kram Carro

2009-10-25 @ 02:44:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0