Livet...




Ibland är ord överflödiga för man vet ändå inte vad man ska säga... en bild kan säga mer än tusen ord sägs det!

Mina barn och att jag har träffat deras pappa är det absolut bästa som har hänt mig och jag ska verkligen försöka tänka på att ta vara riktigt ordentligt på det! Jag gör det redan nu men att jackan kanske inte hänger på sin krok kanske inte är det mest väsentliga i livet!? Inte egentligen! Tyvärr måste det hända något som får en (mej) att tänka till en extra gång... Ta vara på det du har och ta hand om varandra!

Idag tänker jag extra mycket på en person som jag inte direkt umgås med varje dag men personen ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag tycker om personen väldigt mycket just för att personen är en glad, trygg och rolig människa! Skickar många styrkekramar!!

Känns lite olustigt inom mig idag... Vissa saker berör och det ska det!

KRAM alla mina fina vänner och övriga läsare!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin bild på dina grabbar :) Klart de är det bästa du har <3

Kraaam

2009-10-29 @ 19:02:32
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

BRA SKRIVET!!!! fin bild på killarna oxå :) hoppas vi ses ngn dag :D

2009-10-30 @ 14:44:24
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0